Sääämst uppdatering.

Hej! 
Det har varit en helg full med skoj.
Igår sov jag och Marika hos Lisa å Claras mamma. På dagen åkte mina föräldrar och hjälpte Soes föräldrar att flytta. För er som inte vet det är Soe min systers pojkvän. Så jag var hos farmor till halv tre ungefär, då skjutsade hon mej till Lisa och Clara.
När jag kom dit var inte Marika där, hon skulle komma senare. När Marika kom så kollade vi på "Fred The Movie". På kvällen satt vi vid datan och åt marshmallows, nutella, också spelade vi lite monopol också. Men det gick ju som det gick.. 
Sen så gjorde vi väl inte så mycket mer. Det var riktigt roligt å mysigt, även fast jag fick lite ont i magen på natten typ. 
Och idag kom mamma och pappa och hämtade oss vid typ halv ett. Också när vi kom hem hade mamma och pappa tagit med sej burmes mat från Soes föräldrar som jag och Marika åt till lunch.
 
Nu eftersom att jag har missat "listan" i två dagar nu, så kör vi dom nu.
 
//En hyperaktiv tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!