Mysig dag

Det blev en mysig dag idag!
När vi slutade efter skolan drog jag hem och bara slappade.
Viid typ halv fyra kom Agnes hit till segersta, häärligt!
Vi bytte bara om typ så drog vi upp till stallet och jag red Karamell. Det var roligt och det gick bra, men efter typ ett litet tag ringde Agnes pappa och hon skulle hem. Så då fick jag rida alldeles själv! Jag red inte så långt, för det började bli mörkt, och jag hade inga reflexer. Plus att hon var jätte envis och ville bara vända hela tiden.
När jag var klar i stallet kom Marika hem så jag stannade och hjälpte Marika mocka å fixa stallet. Sedan fick jag cykla hem i spöregnet och det becksvarta mörkret.. Det var lääääääskigt. Men det är lungt, jag dog bara lite den här gången faktiskt.
Och sen hamnade jag såklart här! Och ikväll har jag bestämt mej att jag ska lägga mej i tid! För jag blir jämt så himla trött på dagarna, för jag sover så dåligt. Men ikväll ska jag lägga mej vid nio!
 
 
Kääärlek. <3
 
// en trött Ellen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!