Dagen

Dagen idag spenderadees med Marika. 
Direkt efter skolan drog vi hem till Marika och åt MAAT, haha. Nudlar som ni såg i det tidigare inlägget. 
När vi hade ätit satte vi oss vid datan.. ^^  Haha.
Sen drog vi hem till mej och åt våfflor, yummyy. 
Men sen skulle Marika till tandläkare, jag skulle med. Men jag kände redan när Björn (Marikas pappa) kom och hämtade oss att jag mådde lite illa. När vi kom till Norrbyn var vi tvugna att stanna. 
Mamma fick komma och hämta mej och det kändes nästan som att jag skulle spy, blää. Jag hatar att må illa, det värsta som finns ju! 
Nu mår jag bättre, men jag har fortfarande lite ont i magen. Hoppas att det går över snart.
 
Hejdå.
 
 
Haha, jag bara diggar bilden. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!