Dagen

Vi åkte klockan åtta imorse med Marikas pappa och hans jobbakompis.
Vi var tvungen att åka så tidigt eftersom att marikas pappa skulle på möte i Stockholm. När vi väl var framme släppte Björn (Marikas pappa) av oss vid Bromma Blocks. Där sprang vi runt som yra höns och inte hittade någonstans. Jag tror att köpcentret var större än hela Segersta. Kanske.
Vi vänjde oss såklart efter ett tag, å då hittade vi som värsta proffsen.. Och där gick vi runt i ungefär tre timmar, tror jag iallafall.
Jag köpte två tröjor på lindex. En orange långärmad och en vit stickad långärmad. Jag lägger kanske ut bilder senare på mina fynd ;).
När vi skulle hem var både jag och Marika uttröttade. ^^
Sen kom jag hem, åt mat och sen hamnade jag här! Så går det.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!