Dagen

Dagen blev såhär:
 
Vi hade vikarie i skolan idag, Tobias hette han. 
Det var väl i stort sätt en vanlig dag. Fast jag, Linn och Marika hade klasskul idag. Vi körde typ nån hinderbana och man fick springa runt och leta efter chokladbollar. Å kul va det, plus att vi fick sluta tio minuter senare ^^. 
Efter skolan så åkte jag och mamma in till Bollnäs för jag skulle ju till tandläkaren. Vi trodde att jag skulle sätta in tandställningen, men jag satte in gummisnoddar istället. Men på tisdag ska jag sätta in den. 
Efter att vi hade varit hos tandläkaren så åkte vi och köpte gympa skor, vi köpte en mascara, vantar och mat. Vi kollade även på lite andra saker, kläder osv. 
 
Sedan blev det raka vägen hem och gosa med min sjukt busiga och underbara lilla kissekatte beeeeeeeeeeeeeeebis :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!