Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Woow, om jag fick en miljon..
Om jag fick en miljon skulle jag först köpa en iphone 5 tror jag, jag skulle nog dra utomlands till något riktigt varmt och mysigt land med min familj och mina vänner. 
Också skulle jag åka till Holland och hälsa på min bror och Maui, även deras barn Henry.
Jag skulle nog donera till typ cancersjuka barn. Också skulle jag köpa ett akvarium typ, så skulle jag köpa en eller två, kanske tre sköldpaddor och ha dom i akvarumet. Så skulle jag köpa kattleksaker och sånt hära katthus typ som mina älsklingar kan få. ^^
Och sist men inte minst, så skulle jag köpa jäääääääätte mycket kläder och skor! Riiktigt mycket, en nu garderob, två kanske! 
Sen om det blir något över så sätter jag in det på mitt konto så jag kan ha mycket pengar och köpa en fin lägenhet eller ett fint hus när jag blir vuxen. 
Nu har jag säkert glömt något, men whatever.
 
 
 
PS. jag skulle ju köpa häst också! 
 
Hejdååå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!