Dag 20 – Min favorit film.

 
Jag kom inte på någon sånhär wow film, men jag gillar verkligen denna. Jag har sett den ett antal gånger, typ tre, fyra gånger kanske. Och den är likförbannat lika sorglig varenda gång. Haha, men jag är ju en liten snyftare också jag ;).
Det var längesen jag såg den nu, men jag kommer ihåg lite iallafall. Det handlar om någon tjej som är tillsammans med en Irländsk kille som dör, så hon blir typ jätte deperimerad, och mer än så tänker jag inte avslöja :).
 
Nu ska jag försöka äta.. Jag skaffade ju tandställning idag, glömde säga det. Inte räls, utan någon sort som sitter uppe i gomen och med typ metallringar runt tänderna längst in. Jag känner mej faktiskt lite som en robot. 
Nu börjar jag bli riktigt hungrig här. 
 
Hejdå ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!