Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Hej!
Jag kunde ju inte göra "listan" igår, jag och mina föräldrar var hos Såpa och Petro hela kvällen. 
Men iaf. 
 
En person jag vill byta liv med.. 
Jag skulle vilja byta liv med min syster, fast bara för en dag. Jag vill se hur det är att bo själv, att ha pojkvän osv, att ha skilda föräldrar och lite annat. Plus att jag vill fylla år när man är "stor", för då får man mycket mindre presenter, och jag vill se om man bryr sej.
Och jag vill också se hur det känns och hur svårt det är i skolan.
 
Kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!