Dag 15 – Någonting jag ångrar.

Asså ja, det är ju en massa typ personliga saker som jag ångrar, men jag vill ju inte skriva det här inte.
Men någonting jag ångrar är att jag inte hade min telefon på ett säkrare ställe en kväll. Kolla,
det var såhär: 
Jag och Marika satt på en brygga en kväll. Jag hade en röd sonyericsson mobil. Marika skulle åka hem och det skulle jag med. Jag hade min favorit hoodie på mej och jag reste mej upp. Det jag märkte var att mobilen inte låg i fickan, utan den låg utanför fickan. Så när jag reser mej upp så åker mobilen ner i vattnet. Jippie..
Det ångrar jag! 
 
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!