Blir matt.

Nu kommer det ni har väntat på, nu är bägaren överfull. 
 
Jag blir så förbannat trött på alla falska människor här i världen. Folk som säger att de själva blir mobbade, att det är så synd om dem. När de i själva verket själva går runt och mobbar alla. Folk som de känner som ett hot, som kanske inte lyder deras mista lilla vink, fryser de ut totalt. De blir behandlade anorlunda, som ren skit om jag ska vara ärlig. 
Jag fattar bara inte hur dum i huvet folk kan vara. Ursäkta, men vilka håller inte med mej då? Det är ju ganska sjukt ändå, jag menar har de inte fått någon uppfostran alls? För det verkar inte så. Jag blir bara så lack. Såååååå lack.
Bläää. 
Och om några nu vill skriva några taskiga komentarer, dom publiceras inte så att ni vet. Detta är vad jag tycker, och om ni nu har något emot det, skit i att läsa. 
 
// En smått irriterad Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!