godnatt

har nyss duschat, man måste ju lägga sej i tid!
Idag har jag varit med Marika, vi var på höbalarna, fast det var vägbyggare som nog skulle se oss. Så vi var tvugna att vara smidiga och snabba, för man måste ju gömma sej i domhära hålen typ.
Så smidig som jag är skulle jag springa på de blöta och hala höbalarna.. Jag skulle bromsa in och hoppa ner i ett "hål". Jag slirar runt som en galning och till sist ramlar jag rakt ner på rumpan! Gissa om jag vart blöt? haha.
Men Marika skulle äta ändå så jag åkte hem.
Sen när båda hade ätit fixade vi spotify lista!





Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!