Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

En dröm jag har är att bli författare. Att skriva böcker och samtidigt rita egna bilder till. Det skulle vara bäst! 
Men jag vill också hålla på med djur. Typ jobba på något bra zoo eller något. Det är mina önskningar och mål till när jag blir vuxen. 
Jag är inte så förstjust i att läsa böcker, men jag älskar att skriva ^^ fast jag gillar att läsa om det är en riktigt bra bok. Jag är riktigt kräsen. ;)
Och man kan ju alltid ha ett extra jobb på ett zoo..? 
Aja, det är iallafall mina högsta drömmar.
 
 
Och ja, det är google bilder.
 
Vad är era mål/drömmar/önskningar? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!