Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig som inte många vet.

 
1. Jag har ett stort ärr på bröstet (inte tutten) som jag fått från Marikas katt.
 
2. Ace Ventura är den roligaste mannen på planeten enligt mej.
 
3. Min mamma hade cancer när jag föddes.
 
4. Jag änvänder JÄMT såna här tjocka kill-strumpor. (Även på sommaren)
 
5. Min pappa är farfar.
 
6. Jag har en lampa hemma som ser ut som att någon har bajsat på den.
 
7. Jag tycker att det är jätte snyggt att ha glasögon, fast inte på mej.
 
8. Jag älskar doftljus.
 
9. Jag tycker oftast inte om tårta som inte är smörgåstårta.
 
10. Jag har faktiskt en twitter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!