the dag

kort sagt så var det skola idag, jag slog hål i huvudet (ett mycket litet hål, men ett hål är ju fortfarande ett hål)

efter skolan skulle jag, Linn och Marika hämta mina två sparkar på mormor och morfars verkstadsvind. Det var en traktor utanför utan kedjor och med ett jäääätte stort och långt släp, och den kom inte upp för backen. Så den var tvungen att släppa släpet för att komma upp för backen, så den släppte det stora släpet och det åkte rakt in i verkstadsfönstret. Oops.
Haha, sedan begav jag, Linn och Marika oss av hem till Marika. Vi spelade wii och fixade hästarna, sen åkte jag spark hem och åt pankaka!

*the story of today*
oh det var ju snyggt ju, jag ska skriva en bok som ska heta the story of today.. :D

Kram


SHNYGG PEPPARKAKA VAH?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!