RUBRIK

hej ni .
Ville bara göra ett inlägg och ursäkta för de dåliga mobilbilderna. Jag ska försöka ta fram kameran och fota med den istället, men ni får väl stå ut med lite mobilbilder iallafall.      
Jag måste också ursäkta för mina smått tråkiga färglösa bilder, men jag har så sjukt värdelösa färgpennor. Men ni kan vara lungna, jag önskar mej nya i julklapp.. ;)
Plus att jag har en förmåga att förstöra alla mina bilder när jag färglägger dom. Jag måste verkligen lära mej att skugga med färg, men det är ju svårt..!
 
Nu ska jag sätta mej och skriva önskelista,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!