klagning

Snälla läs inte om ni inte vill höra på mitt gnällande.

Är så sjukt missnöjd med mej själv just nu, men det är bara vissa dagar. Jag vet att vi alla ser olika ut men jag får damp.
Jag har folk som hackar på mej 24/7 och gnäller på allt jag gör, jag försöker hålla humöret uppe, oftast gåre hur bra som helst och jag bryr mej inte alls vad någon annan tycker. Men det håller inte jämt.
Jag jobbar hårt för att gå upp i vikt. Jag är långt ifrån sjukligt smal, men jag är för smal. Jag äter så mycket som jag får i mej. Men det är så svårt att äta om jag är mätt eller om det inte är gott. Men jag försöker, och mitt mål är att gå upp ungefär tre fyra kilo. Jag försöker. Det.är inte bara att äta det vet ju jag också, därför försöker jag också bygga muskler. Men det är ju mest fett jag behöver just nu.

Men precis just NU är det sömn jag behöver, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Kim! <3

Ellen, du är bäst! De som hackar på dig är bara omogna skithögar som behöver skaffa sig ett liv! Jag älskar dig och det vet du, bara att ringa mig eller skriva till mig, för jag svarar och jag kommer alltid finnas för dig Ellen Larsson och jag älskar dig för den du är! <3

BTW: Lyssna inte på den omogna kommentaren ovanför..
Puss :*

2012-11-20 @ 13:42:12
URL: http://nattstad.se/kimkinuka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!