sorry

ledsen för att jag inte bloggade nå igår, men min mobil hade ingen lust att sammarbeta med mej.
Men det var godis och speldag i skolan iallafall!


och kul var det, men på slutet av dagen blev jag typp fett yr och det kändes väldigt läskigt
Pappa var inte hemma, han va i söderhamn och köpte julgran. Så jag gick till mormor. Tack Marika och Linn för att ni följde med, btw. Jag somnade på soffan hos mormor och mamma kom och hämtade mej vid fem.
Så jag valde att vara hemma idag, det kändes bäst så. vi har ju julspel imorgon och jag är Maria, så jag måste vara frisk till dess.

Hörs sen :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!