ja...

var med Kim en stund på svempas nyss. vi var lite flumma, så jag tycker att ni birde få höra lite konversationer:

Jag : *jagar kim med sparken*
Kim : nej men ellen seriöst, jag är asrädd för att bli jagad av sparkar!

Kim : *skjutsar mej på sparken, tar as hög fart och kör rakt in i en snödriva så vi välter* (jag ramlar ju av såklart)
jag : vafan Kim!
Kim : asså Ellen du är så klumpig!

Sen klev vi upp på en snöhög utan täckbyxor å allt. jag ramlade väl runt fem gånger kanske? och Kim kände för att leka bitter.
Älskar dej ditt efterblivna mongo! :*

Kommentarer
Postat av: Kimsan! ;)

Älskar dig också "KLUMPELLEN" hahahah :*

2012-12-11 @ 22:42:50
URL: http://nattstad.se/kimkinuka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!