igår

igår skulle ju jag fixa Marikas stall eftersom att hon är hos sin mormor. När jag kom dit var Anna där för hon hade ridit Shakira. Anna stod och tog av henne reflex täcket och jag stod fram vid Shakiras huvud. Jag vänder mej om och hör ett knastrande, jag vände mej om och kollade då har hon tagit och börjat äta på en julgranskula på Baccis box. Jag och Anna skyndade oss och tog bort all plast ur hennes mun. Haha.
Efter det mockade vi iordning. Det var ju egentligen jag som skulle ha gjort det, men Anna var så snäll och stannade och hjälpte mej, tack till henne! Sen kom Petro och hämtade mej.

Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!