åsiktsinlägg

ja, jag har en fundering om dessa nya tvålar som man inte behöver trycka på för att det ska komma ut tvål, utan det kommer av sej själv när man sätter handen under. Det heter typ "Dental No Touch".
Anledningen att dessa finns är för att det samlas så mycket bakterier på pumpen på en vanlig tvål.
Det är väl ändå jäkligt onödigt att göra en sådan tvål eftersom att det spelar ju ingen roll om det är bakterier på pumpen, för det ät ju själva tvålen som gör ren händerna. (Eller vad man nu väljer att göra ren).
Jag menar tänker folk inte alls eller? Fatta att denna blev godkänd som en riktig uppfinning, fatta att folk slösar pengar på dethär, fatta att den som har kommit på den är typ miljardär nu. Haha, gud vad folk är osmarta.

Om alla ändå skulle vara så briljanta som jag!


Haha, bara började tänka på det nu för jag såg det på en reklam på teven xD.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tycker den är bra jag sån har dom på sjukhuset i Bollnäs eftersom att när vissa bakterier kommer i kontakt med varandra så växer dom samman och blir till bakterier som inte går att tvätta bort med vanlig tvål, så man måste använda handdesinfektion och folk brukar inte ha handsprit hemma pga brandrisken! ;)

2012-12-28 @ 08:48:48
URL: http://staroquickly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!